Tuesday, December 12, 2006

Hello ppl

Hej och välkomna tilll min jävla bloggjävel. Jag som skriver sockerpsykos är allt som oftast bitter och sur. Men ibland förvånar mänskligheten mig med nått positivt då och då. Det senaste som fick mig att dra på smilgroparna var väl att den där jävla Pinochet äntligen gick och dog. Att Anna Sjödins överklagande till hovrätten avslogs var ju också rätt gött, som dom säger i västergötland.
Jag tror vakten ljuger som fan, men det är sooft att en hög representant för Partiet(tm) får stå ut med vad vi dödliga möter vardagligen.
Men inte fan gillar jag alliansen heller. Det har inte ens gått ett halvår och dom har redan börjat tömma kakburken på varenda smula utan att dela med sig. Nya arbetarpartiet, hmm. Arbete ger frihet, då eller? Känner igen konceptet. Det är ju ganska inne att sno Hitlers koncept, Bushadministrationen går i täten för återupplivandet av nazistrategier. Förutom alla hemliga koncentrationsläger som Rumsfield fixat över hela världen var det ju värsta plagiatet att spränga tornen och skylla på muslimer. Hitler gjorde ju samma sak när han eldade riksdagshuset och skyllde på kommunisterna. Dom var säkert inte på månen ens, det var nog bara ljug.
Svenska nazister har ju nyligen varit i farten ute i Salem igen. 1500 var dom tydligen, och då var 900 av dom där avlönade under arbetstid med full utrustning såsom pistol, tårgas, hästar, hundar, piketer etc. Glidigt att få lön för att manifestera sin ideologi, sån lyx har inte alla. Vilda vänstern gjorde tydligen ganska bra ifrån sig iallafall, även om jag själv tycker att dom var alldeles för skonsamma mot sina fiender.
Själv vältrade jag mig i dekadens, softade i en jacuzzi med skumpa på min chefs bekostnad.
Det är klart att jag borde demonstrerat, men va fan, det är inte varje dag man har läge att snylta på den riktiga fienden, dom rika svinen.

Jaja, killen är en gnällig fan, tänker ni säkert, så varför ska jag läsa hans skitblogg för?
Ja, inte fan vet jag, men tydligen finns det folk som finner bitterhet och cynism underhållande, annars kan man ju skita i det då.

Kram på er, älskar er alla!

2 comments:

Macke said...

fett nice,

alexii said...

bittra människor är ärliga människor.

/alex