Friday, January 25, 2008

Bloggen som alltid dör... nästan =)

trots extremt sporadiska anteckningar vägrar jag ge upp min blogg.
Jag har återigen ändrat layouten och har kikkat igång en skön undersökning.
Förutom dessa drag har jag även bjudit in en medbloggare till sockerpsykos, Pinoccia.
Välkommen till sockerpsykos pinoccia!
Förutom att blogga här har hon även en egen blogg, www.pinocciasays.blogspot.com
It kikkz azz!
Näsan i headern designade jag i julas. För några helger sedan fick jag näsan designad på riktigt.
Sthlms adel fann det ytterst förolämpande att ett knegardrägg som jag ville slå mig ned bredvid dom i lokaltrafiken och belönade min artiga förfrågan om sittplats med att redesigna min näsa till slalombacke. Den knäcktes på tre ställen och jag fick en spricka i revbenet i bonus.Här dög ingen rätning av näsan, så nu är jag nyopererad och glad igen. Reconstructive surgery is the shit!
Jag ser ut som värsta hollywoodkändisen med mitt "nose job". Nu ska jag bara fixa ett bar asfeta solbrillor så att papparazzi inte känner igen mig. Stureplanseliten, tribe of the mushroom! I´m out for you now bitchez! Hämnden kommer bli ljuv. Jag ska gräva i varenda arkiv, snoka upp vartenda skvaller, stalka med teleobjektiv. All skit ska fram, No surrender, no retreat!
PS: glöm inte att delta i min undersökning, den kommer vara grunden för socialantropologisk forskning... grymt viktigt och så...

Kärlek och hat, spank the bank!

No comments: